2011. október 24., hétfő

Öröm és üröm

Hali!Megjöttem , üdv mindenkinek, aki olvassa!


Már éppen kezdtem örvendezni, hogy végre Gyurcsánynak sikerült elnyisszantani a köldökzsínórt, ami az MSZP-hez kötötte és végre új pártot alapított. Azok közé tartozom akik mindég is szerették a tiszta helyzeteket, s bár ez utópisztikus, de még a politikában is, már amennyire lehet. Ez pedig így világos, tisztázott ügy. az MSZP. marad ami volt, de ezúttal már Gyurcsány Ferenc és követői nélkül. Az új párt meg még egy új szín a politikai palettán, a a szavazók meg szépen eldöntik kire is akarnak szavazni. Mert hát ugye, van aki szívesen szavazna az MSZP-re, de Gyurcsányra már nem, és van ez fordítva is, hiszen azért jócskán vannak akik szeretik a Ferit, meg még azokat is akik Vele tartottak.Jó magam is szintén szavaznék egy modern, liberális, demokrata pártra, inkább, mint a megcsontosodott,  avitas MSZP-re, de mióta eltünt az SZDSZ, csak az LMP van még, de ha jól tudom ők nem határozták meg pontosan politikai hovatartozásukat. Az nekem túl tág fogalom, hogy lehet más a politika. Hol? Mikor és miképpen? Szóval jó ez most így hogy végre sikerült külön válni. Aztán meg még az is megnyugtatott, hogy a Fletó nem akar miniszterelnökként megmérettetni 2014-ben. Ez módfelett üdvös, maradjon csak Ő pártvezér, pont annak való, sürög, forog, ahogy azt kell, szervezkedik, mindég van egy aránylag jó ötlete, csak ki is kéne tartania mellette. Az elkövetkező választáson nagyon meg kell gondolni az országnak kit választ miniszterelnöknek, mert még egy ilyen mellényúlást nem engedhet meg magának az ország. Aztán meg még annak is örültem, hogy nem akarják húzni az időt, mint a gatyagumit, hanem már rögtön hétfőn azaz ma megnyilvánulnának a parlamentben. Na és itt jön az üröm része a dolognak, mert Kövér beleegyezése kell ahhoz, hogy ők ott frakciót alapíthassanak lesz ebben a dologban még néhány kanyar. Hiába találta ki Gyurcsány, hogy egy, már meglévő, elfogadott formációra építkezve, annak neve alatt megalakulhatna a frakció, sajnos úgy néz ki, hogy ilyet nem nagyon találnak, illetve, akit találnának az nem vállalja a velük való együttműködést. Ez esetben viszont kénytelenek lesznek beülni a függetlenek közé és ott legalább egy fél évet eltölteni, béna kacsaként, aminek sok értelme nincs. Szóval ez volt az a pont mikor már a kutyám farkincája is lekonyúlt, mert akkor lehet számítani megint a Fidesz közismert "jóindulatára", ami ez esetben akár még érthető is, hiszen Gyurcsányék egy nem is olyan távoli jövőben -koalicióban az MSZP,-vel az LMP-vel-meg szeretnék dönteni a ma regnáló kormányt. Sora van még annak, úgy látom. Szép remények, ígéretek, de félek azok is maradnak egyelőre,. Legfeljebb Gyurcsány fejében valamiféle fantomfájásként létezhetnek tovább.  Na így lett az én örömeimből üröm.

1 megjegyzés:

  1. Te jó Isten!

    Mi van velem, mert nekem úgy tünt, mintha ezt az írást nem ide írtam volna. Ami valószínű is, hogy először máshová és mivel ott nem jelent meg, átírtam ide. Komolyan mondom szégyellem ezt az eszement bolyongást, amit én művelek, semmi rossz szándék nincs bennem, csupán csak tök vagyok a blogoláshoz is, no meg rendkívül türelmetlen. Ezért aztán elnyomok ezt azt, szóval, ha valakit akaratlanul is megbántanék ordítson ezerrel és ne kíméljen!

    VálaszTörlés