2011. október 25., kedd

Mostmár kicsit nyugodtabb vagyok.

Hali! Üdv mindenkinek!

Manapság az ember, már olyan kevéssel is beéri, csak történjen már valami kis pozitív dolog.
Tegnap megtekintettem Az ATV-ben Gyurcsány Ferenc nyilatkozatát, melyet a pártja alakításáról mondott. Már ez önmagában is jó, de még jobban örültem, hogy végre kilépett az MSP-ből(be se kellett volna lépni) Szép sorjában elmondta a dolgokat, vázolta a jövőt, amiben megint nagyon örvndetes két dolog. Egy, hogy nem óhajt 2014-ben miniszterelnökkén aspirálni, másik, hogy erre a pozicióra Bajnait látja a legjobbnak. Még én vagyok vele így. Persze mondanom sem kell a genyázás már megint beindúlt, hogy a rosseb egye meg. Ez az árvaszéki ülnök Mesterházy is ahelyt, hogy örülne, hogy megszabadult egy balansztól, most köti az eb állatot a karóhoz, hogy bizony ők kiléptek, mármint Gyurcsányék, szarik rá, hogy ezzel csak nehezíti a dolgukat, mert majd Kövér nertárs bebassza őket a függetlenek közé, mínium fél évre, oszt akkor olyan mintha ott sem lennének  a parlamentben. Se szólni, se kérdezni semmi.Hála Isten a Fletó megnyugtatott, hogy Őt ez nem nagyon érdekli, ki fogják bírni.Remélem is, mert én már csak bennük bízom. Leírtam ahová csak lehetett, most meg ide ís ide vésem: 2014-ben az nyeri a választást aki a leghitelesebb.Na ezen még van mit dolgoznia a volt miniszterelnöknek, de nem féltem, aránylag könnyen tanul, nem úgy mint az ellenfele. Azt is írtam, hogy nem annyira a pártpolitika, mint inkább a szakértelem, a higgadtság, megfontoltság, a jó diplomáciai érzék, a konszenzuskészség, hitelesség fog számítani. Annyira meg van nyomorítva, mind gazdaságilag, mind politikailag ez a szerencsétlen ország, hogy itt a következő adminisztrációnak ki fog ülni a só a hátára, mire valahogy kiküszöböli a csorbát, rendbe rakja az ország ügyeit. Mit mondjak? Nem irigylem őket.Azt, hogy nem lőttem mellé a már említett személyekkel kapcsolatban azt ma Paul Lendvai is megerősítette. Szerinte, Bokros, Bajnai eleve jó, de még Gyurcsányban is vannak rejtett tartalékok.Angyal szóljon belőle. Szóval, most, hogy parkolón lesznek a volt miniszterelnöknek lesz bőven ideje a pártját építgetni, ami nagyon fontos.Ettől, már csak az fontosabb, hogy próbálja megtalálni a hangot a fiatalokkal is. Voltaképpen az ő jövöjükről, életükről van szó leginkább, tegyenek érte és méltóztassanak szavazni. Persze ne a Jobbikra, mert az a párt nem lehet kormányzó párt, vagy ha igen, akkor jobb ha mindenki fut amerre lát. Most, hogy új balközép demokrata párt alakul, meg kell nyerni sok ifjút az ügynek, mert nagyon sok értelmes, okos van köztük,  akiknek igenis lenne helyük a közéletben. Nem beszélve arról, hogy hamarosan úgyis nekik kell kezükbe venni a staféta botot.Jobb, ha minél előbb szokják a gyűrődést. Már, ha itt tartunk, engem aggodalommal tölt el, hogy mintha nem akarnának fiataljaink felnőni. Jobb lesz pedig, ha csipkedik magukat, mert az élet ki fogja kényszeríteni, hogy kissé komolyabban vegyék.
Aztán még annak is nagyon örültem, hogy én legalábbis nem láttam még akkora tömeget, mint akik, tényleg békésen tüntettek okt.23-án. Megmondom őszintén ez a fegyelmezett tömeg most némileg javított Magyarország elképesztő rossz megítélésén. Csak így tovább!Csak még többen! Fog ez menni, csak valakiknek el kellett kezdeni.Köszönet a Millának és a többieknek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése